tisdag 1 maj 2012

Hi

Hej mitt första inlägg på Svenska!, ja, jag är ganska dålig på Engelska så jag tränar mig, jag använder inte översättningar det är därför det blir så mkt fel men hoppas ni kommer gilla bloggen och gillar den! :) Åh jo kan ni vara snäll och hjälpa mig med mitt problem. Jag känner att jag nästan kan inget på provet imorrn, jag övar och övar vad ska jag göra? Snälla hjälp? :) Tack för nu läser :)


Hi my first post on Swedish!, yes Im pretty bad at English so I training, I don't use translate or those stuff, is why is so many wrong in my writting (exemple now!) But I hope you understand and that you like my blogg!. Oh and can you help me with my test problem? I will be great full! Thanks for reading! :)

 
Tog blomsprutaren och sprutade lite vatten på rosen och tog kort!
Kan ni tipsa om era bloggar till mig?
Can you tips me about your bloggs? Pleas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar